Historia klienta: Najgorsza lokatorka w Polsce?
Oszczędność: 18 800 zł
Brak doświadczenia w wynajmie
Kiedy wynajmujący, pan Andrzej podpisał umowę z lokatorką, nie wiedział, jak wielkie spowoduje ona problemy. Po pół roku jego strata przez brak płatności czynszu i zniszczenia wynosiła ponad 21 000 zł! Na szczęście zadbał on o ochronę Rendin i odzyskał pieniądze.
Przeczytaj, jak skutecznie i szybko pomagamy wynajmującym:
Historia klienta: Filip Kowarski i lokatorka - oszustka
Oszczędność: 5100 zł
Niemal 10 lat doświadczenia w wynajmie
Filip Kowarski to doświadczony biznesmen, który wie, jak ważny jest bezpieczny wynajem mieszkania. Wybrał on najem okazjonalny z Rendin i zyskał najlepszą ochronę umowy w Polsce. Pomogliśmy mu, kiedy na jego drodze pojawiła się lokatorka - oszustka.
Historia klienta: Nieuczciwy najemca zrobił 20 000 zł długu
Oszczędność: 20 000 zł
Brak doświadczenia w wynajmie
Najgorsze, co może spotkać wynajmującego, to nieuczciwy najemca - zawodowiec. Taki, który podpisując umowę najmu, już wie, że zamiast płacić czynsz będzie żyć wygodnie na koszt wynajmującego. Czy taka właśnie osoba wynajęła mieszkanie pani Anety? Oceńcie sami.
Historia klienta: Imprezowy lokator i szkody na 22 000 zł
Oszczędność: 22 000 zł
3 lata doświadczenia w wynajmie
Teresa to doświadczona wynajmująca, która ma w Warszawie wiele mieszkań na długoterminowy najem. Choć większość jej relacji z lokatorami była pozytywna, spotkała też takiego, który wyrządził znaczne szkody w wynajmowanej przez siebie nieruchomości.
Historia klienta: Nierzetelni najemcy i ochrona Rendin
Oszczędność: 5000 zł
2 lata doświadczenia w wynajmie
Pan Jarosław wynajął mieszkanie parze, która po wyprowadzce zostawiła za sobą kosztowne w usunięciu szkody. To zwykle dla wynajmującego stracone pieniądze i nerwy, ale nie tym razem. Pan Jarosław podpisał umowę najmu na Rendin i szybko otrzymał pomoc.