Możesz uzyskać środki w 2 tygodnie

Otrzymasz wypłatę opartą na Twoich rzeczywistych kosztach i aktualnych cenach rynkowych. Nie musisz się martwić, że otrzymane środki będą nierealistyczne i niedoszacowane, a realne straty znacznie wyższe.

  • Rynkowa rekompensata za brak płatności i zniszczenia, aby pokryć wszelkie Twoje straty

  • Wsparcie z dokumentacją od początku procesu wypłaty, aby otrzymać pieniądze, jak najszybciej

  • Wsparcie prawne nawet przy bardzo skomplikowanych problemach z lokatorem

Sprawdź, jak działa ten proces krok po kroku!

Sięgnij po nasze przewodniki po produkcie!

Sprawdź, jak pozyskać kandydatów z Rendin, jak aktywować ochronę przed brakiem płatności i zniszczeniami do 10-krotności czynszu oraz jak działa proces wypłaty środków w mniej niż 30 dni.

Szybka wypłata
Podpisanie umowy
Tworzenie ogłoszenia

Jak i kiedy otrzymam wypłatę środków w razie problemów?

Cały proces można zamknąć w około 2 tygodnie, a środki otrzymać w mniej niż tydzień od potwierdzenia wysokości wypłaty umową cesji długu lokatora (przeniesienie długu na Rendin). Oszczędzasz miesiące lub lata zmagań z lokatorem i sądem o zwrot długu.

  • Rynkowa wycena strat, które realnie ponosisz bez zaniżania wypłat, czy przedłużania procesu

  • Wsparcie na każdym etapie, w tym z dokumentacją, czy kruczkami prawnymi

  • Maksymalne przyspieszanie wypłat z ochrony, aby szybko wynająć mieszkanie ponownie bez opóźnień

Dowiedz się, jak to działa krok po kroku z naszym przewodnikiem po procesie wypłat środków z ochrony najmu.

Dowiedz się, jak Rendin pomaga wynajmującym w praktyce

Cały proces jest prosty i szybki, by wynajem przebiegał tak płynnie, jak to tylko możliwe, a rekompensata odzwierciedlała prawdziwą wartość poniesionych strat, zamiast oferować sztuczną pomoc. Z nami masz pewność, że otrzymasz to, co Ci się należy.

Krótkie wprowadzenie

Dowiedz się, jak to działa i jakie koszty związane z problemami z najmem pokrywa Rendin, w tym nieopłacone czynsze i zniszczenia w nieruchomości.

Proces wypłaty krok po kroku

Zapoznaj się z naszym procesem od początku do końca. W przejrzysty sposób pokazujemy, w jaki sposób i na jakiej podstawie otrzymujesz pieniądze.

Historie wypłat klientów

Sprawdź historie wynajmujących, którzy z powodzeniem rozwiązali spory dzięki Rendin i otrzymali środki z ochrony najmu.

Rendin wspiera Cię na kilka sposobów

Rendin zapewnia kompleksową usługę ochrony najmu oferując transparentny proces obsługi szkód poczynionych przez lokatorów i pokrycie nieuiszczonych płatności. Jest on przejrzysty, skuteczny i uczciwy, dzięki czemu daje pewność, że wynajmujący otrzymują należne im środki bez niedoszacowań i obniżania wypłat. Nie wierz nam na słowo sprawdź! 👇

  • Rynkowa rekompensata: odzwierciedla ona realną wartość zniszczeń i nieuiszczonych opłat. Bierzemy pod uwagę rzeczywiście poniesione przez Ciebie straty. Nie musisz obawiać się niedoszacowanych wypłat, jak to zwykle bywa przy innych usługach oferujących ochronę czegokolwiek.

  • Wsparcie z dokumentacją: zawsze jesteśmy dostępni, by pomóc w uzyskaniu rekompensaty i szybko rozwiązać problemy związane z wynajmem.

  • Wsparcie prawne: zapewniamy wsparcie w zakresie każdego tematu, by zapewnić Ci pełne poczucie bezpieczeństwa w tym stały dostęp do porad prawnych i dokumentów, zgodnych z przepisami wynajmu.

Ponadto dokładamy wszelkich starań pomagając w mediacjach w razie sporów, zapewniając specjalistyczną wiedzę prawną w celu opracowania sprawiedliwych rozwiązań i zapobiegania długotrwałym procesom sądowym oraz zapewniając szybkie wypłaty środków dla wynajmujących.

Sprawdź 5 prostych kroków, jak odzyskać swoje pieniądze w przypadku problemów z lokatorem poniżej.

Cieszymy się zaufaniem tysięcy wynajmujących

Liczby nie kłamią. Ochrona umów najmu od Rendin to najlepszy sposób, by zapewnić sobie bezpieczeństwo oraz spokój, kiedy wynajmujesz swoją nieruchomość.

Nr 1
najlepsza platforma ochrony najmu
13 000+
wynajmujących dołączyło do Rendin
48 000+
zweryfikowanych lokatorów

5 kroków do wypłaty ochrony najmu Rendin

Sprawdź pięć prostych kroków dzięki którym uzyskasz wypłatę w razie zniszczeń lub braku płatności.

1. Zakończenie wynajmu

Dzień 1: Kończy się wynajem

  • Wynajmujący i lokator sprawdzają mieszkanie, dokumentując wszelkie zniszczenia lub nieuiszczone opłaty.

Szacowany czas: Mniej niż 1 dzień

  • Przekazanie nieruchomości i udokumentowanie zniszczeń lub problemów z płatnościami zajmuje zwykle 30-60 minut.

Niezbędne działania:

  • Wynajmujący zbiera dowody zniszczeń (protokół zdawczo-odbiorczy, dokumentacja zdjęciowa) lub nieuiszczonych opłat (rachunki) i prosi lokatora o pokrycie kosztów.

  • Jeśli lokator odmówi, wynajmujący postępuje zgodnie z instrukcją z kroku 2 "Przypomnienie o długu" (sprawdź poniżej)

2. Przypomnienie o długu

Dzień 2: Przypomnienie o długu

  • Wynajmujący wysyła do lokatora oficjalne przypomnienie o długu. Lokator musi mieć szansę spłaty zobowiązania.

  • Jesteśmy dla Ciebie! Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym procesie. Skontaktuj się z nami, a prześlemy Ci przewodniki i wzory przypomnienia o długu.

Szacowany czas:

  • 1-2 dni + oczekiwanie (14 dni to okres konieczny, by upewnić się, że lokator został poinformowany o długu i jest świadom jego istnienia, aby mógł go uregulować)

Niezbędne działania

  • Po prostu zbierz dowody:

    • Nieuiszczonych opłat

    • Zdjęć zniszczeń

  • Poinformuj lokatora oraz Rendin o długu.

3. Ocena dokumentów

Dzień 3: Weryfikacja dokumentów

  • Uznajemy roszczenia i weryfikujemy dostarczone dokumenty i gdy są kompletne, przygotowujemy do podpisania umowę cesji wierzytelności (czyli przejmujemy dług lokatora i wypłacamy Ci środki).

  • Dokumenty są w porządku, jeśli są kompletne i składają się z elementów wymienionych w kroku 2.

Szacowany czas:

  • 1 dzień roboczy, zakładając, że dostarczysz do Rendin kompletny zestaw dokumentów. Może to potrwać dłużej, jeśli dokumenty nie są kompletne (skorzystaj z naszej pomocy na najwcześniejszym możliwym etapie, aby uniknąć opóźnień).

Niezbędne działania

  • Brak wymaganych działań ze strony wynajmującego.

  • Jeśli brakuje jakichś dokumentów, skontaktuje się z Tobą nasz dział prawny. Dostarcz je jak najszybciej, by nie przedłużać okresu oczekiwania na wypłatę środków.

4. Podpisanie umowy cesji (przejęcie długu lokatora)

Dzień 17: Przygotowanie umowy cesji wierzytelności

  • Umowa cesji wierzytelności (przejęcia przez nas długu lokatora, aby móc wypłacić Ci środki) zostanie przygotowana przez Rendin i przesłana do cyfrowego podpisu obu stronom (Rendin i wynajmującemu).

Szacowany czas:

  • dzień roboczy, aby przygotować umowę cesji wierzytelności i uzyskać podpisy obu stron.

Niezbędne działania

  • Upewnij się tylko, że umowa cesji jest prawidłowa, i podpisana.

5. Wypłata środków

Ostatni dzień

  • Zazwyczaj ok. 2 tygodni od zakończenia najmu.

  • Wysyłamy przelew bankowy za nieuiszczone przez lokatora opłaty i/lub zniszczenia, jako twoja rekompensata za straty przy wynajmie.

Odzyskanie długu od lokatora jest już po naszej stronie.

Wypełnij podstawowe informacje o nieruchomości

  • 1-5 dni, a pieniądze znajdą się na Twoim koncie.

Niezbędne działania

  • Ciesz się szybkim i łatwym procesem odzyskania środków od lokatora.

  • Upewnij się, że również podczas kolejnej umowy najmu obejmie Cię ochrona Rendin, by nie ryzykować utraty środków.

Sprawdź przykłady spraw
zakończonych wypłatą od Rendin

Historie naszych klientów pokazują, jak skuteczna i wydajna jest nasza pomoc i jak staliśmy po stronie wynajmujących, rozwiązując ich problemy.

Historia klienta:
Imprezowy lokator
i szkody na 22 000 zł

Oszczędność: 22 000 zł

3 lata doświadczenia w wynajmie

Teresa to doświadczona wynajmująca, która ma w Warszawie kilka mieszkań na długoterminowy najem. Jej relacje z najemcami były zwykle pozytywne, choć spotkała też takiego, który zdewastował lokal, a wyprowadzając się zostawił po sobie zużytą prezerwatywę.

Więcej

Napisz swoją historię sukcesu z Rendin

Nasze doświadczenie w weryfikacji kandydatów na lokatorów i tworzeniu profesjonalnych umów najmu pozwoliły osiągnąć 99% skuteczność w zapewnianiu wynajmu bez problemów. W tych rzadkich przypadkach, w których pojawiły się kłopoty, zrekompensowaliśmy wynajmującym utracone pieniądze.

20+
rozwiązanych trudnych spraw

Zakończyliśmy sukcesem ponad 20 skomplikowanych spraw.

Zobacz historie klientów
13 000+
szczęśliwych wynajmujących

Jesteśmy dumni z ocen na 5 gwiazdek 
oraz ponad 600 pozytywnych opinii.

Poznaj naszych wynajmujących

Wynajem. W wersji turbo.

Dowiedz się, jak Rendin może pomóc Ci zabezpieczyć i ulepszyć Twoje doświadczenia z wynajmem. Oferujemy narzędzia i zasoby dla właścicieli, począwszy od tworzenia ogłoszeń po ochronę najmu i lepsze zrozumienie prawa, aby pomóc Ci efektywniej zarządzać swoją nieruchomością.

Ochrona i gwarancja

Zamień kaucję na sprawdzone rozwiązanie, które zapewnia 10-krotnie lepsze zabezpieczenie.

Weryfikacja lokatorów

Weryfikujemy lokatorów sprawdzając ich historię finansową w bazie dłużników

Jak korzystać z Rendin

Otrzymaj szczegółowe wskazówki, jak zoptymalizować Twój najem.

Historie klientów

Zapoznaj się z przykładami z życia wynajmujących korzystających z Rendin.

Najczęściej zadawane pytania

Jak działa ochrona Rendin?

Dlaczego mam wybrać Rendin zamiast tradycyjnej kaucji?

Co kiedy skończy się okres najmu?

Jak i kiedy otrzymam wypłatę?

Jakie dokumenty i dowody muszę dostarczyć?

Ile kosztuje usługa Rendin?

Jak zacząć korzystać z Rendin?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli masz dodatkowe pytania, nasz zespół z przyjemnością na nie odpowie.

Skontaktuj się z nami

Włącz ochronę umowy najmu. Ciesz się spokojem i licz zyski.

Weryfikuj swoich kandydatów na lokatora jednym kliknięciem i zyskaj ochronę swoich pieniędzy aż 10x większą niż kaucja. Poznaj bezpieczeństwo i wygodę najmu z Rendin.