Chronimy właścicieli nieruchomości przed stratami. Weryfikujemy wypłacalność najemców.
Pomagamy podpisać umowę najmu okazjonalnego.
Kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu nie pokryje strat z powodu naprawy uszkodzeń i braku płatności czynszu przez najemcę.
Właściciele nieruchomości zasługują na lepszą ochronę przed nieuczciwymi i nierzetelnymi lokatorami.
Zwykła umowa najmu powoduje, że toksyczni lokatorzy mają przewagę nad uczciwymi wynajmującymi i mogą całymi miesiącami żyć na ich koszt.
Rozwiązanie umowy najmu oraz łatwa i szybka eksmisja to zabezpieczenia, które powinni mieć wynajmujący.
Napisanie korzystnej dla właściciela lokalu umowy oraz jej rozwiązanie w przypadku problemów wymaga wiedzy prawniczej.
Wynajmujący powinni mieć po swojej stronie profesjonalną oraz darmową pomoc specjalistów.
Zyskaj spokój, bezpieczeństwo i pomoc prawną zawsze, gdy jej potrzebujesz.
Lokator przestał płacić czynsz i nie reguluje innych opłat?
Rendin zwróci Ci utracone pieniądze.
Mieszkańcy zdewastowali drogie meble albo wyposażenie AGD?
Za to też zapłaci Rendin.
Najemca wyprowadził się i zostawił za sobą bałagan w lokalu?
Oddamy Ci koszty sprzątania do ostatniej złotówki.
Zmniejszamy Twoje ryzyko wynajmu, sprawdzając wypłacalność i wiarygodność finansową kandydatów na lokatorów w rejestrze ERIF.
Tylko zweryfikowane osoby mogą podpisać umowę najmu na Rendin.
Pozytywna weryfikacja kandydata oznacza, że Rendin bierze odpowiedzialność za wywiązanie się przez niego z umowy najmu.
Ok. 30% kandydatów nie przechodzi weryfikacji, co eliminuje znaczną część potencjalnie problematycznych lokatorów.
Z Rendin dostajesz sprawdzoną umowę najmu okazjonalnego, która zabezpiecza Twoją nieruchomość oraz zyski, które z niej osiągasz.
W przypadku problemów z najemcą nasi prawnicy prowadzą mediację, by pogodzić strony, między którymi wystąpiły nieporozumienia.
Wspieramy też wynajmujących w razie konieczności wypowiedzenia umowy i eksmisji lokatora. Doradzamy i przygotowujemy dokumenty.
W razie potrzeby reprezentujemy właściciela nieruchomości w sądzie.
Na Rendin znajdziesz gotowe szablony umowy najmu okazjonalnego, protokołu zdawczo-odbiorczego oraz inne.
Pytania na temat wynajmu mieszkań albo usług Rendin? Zadzwoń do nas lub napisz, a szybko wyjaśnimy Ci każdą kwestię.
Jako wynajmujący, korzystasz z usług Rendin bezpłatnie. Twój najemca zapłaci nam jedynie 2.5% czynszu miesięcznie.
Tysiące wynajmujących korzystają z Rendin. Dołącz do nich, zyskaj spokój i bezpieczeństwo.
Użytkownicy Rendin mogą przerywać tworzenie umów i inne czynności na koncie. Nasza platforma zapisuje je automatycznie, a Ty nie musisz przechodzić przez wszystkie procesy do końca. Możesz zawsze wrócić do miejsca, w którym przerwałeś.
Szybka i łatwa rejestracja
Dołącz do naszej platformy przez email lub konto w mediach społecznościowych, za pomocą kilku kliknięć.
Wypełnij profil podstawowymi danymi
Wybierz typ konta (prywatne lub firmowe), dodaj imię i nazwisko, wpisz dane kontaktowe.
Twoje bezpieczeństwo to dla nas priorytet
Używamy Twoich danych osobowych wyłącznie do celów związanych z umową. Przechowujemy je na szyfrowanych serwerach i nigdy nie udostępniamy innym podmiotom.
Znajdziesz tutaj gotowy, stworzony przez profesjonalnego prawnika wzór umowy najmu długoterminowego. Postępuj zgodnie ze wskazówkami i dodaj informacje o wynajmie.
Zacznij od podstawowych danych
Najpierw poznajmy się lepiej. Wypełnienie wzoru umowy to nic trudnego, nawet jeżeli robisz to po raz pierwszy. Przeprowadzimy Cię przez każdy etap, w tym podanie takich danych jak strony umowy, data jej wejścia w życie, metoda i termin płatności, itp.
Dodaj specjalne warunki
Ten krok jest opcjonalny. Jeśli masz jakieś dodatkowe warunki, które muszą pojawić się w umowie, opisz je na tym etapie.
Wersja online i do druku
Nasz proces tworzenia umowy odbywa się w pełni online, ale później utworzymy dla Ciebie również wersję PDF. Pamiętaj, że wydruk umowy jest niezbędny do sporządzenia aktu notarialnego.
Kontrolujemy wypłacalność potencjalnego najemcy w bazie ERIF, by sprawdzić, czy nie miał on wcześniej problemów z regulowaniem zobowiązań. Na tej podstawie oceniamy jego wiarygodność. Gdy oznaczamy najemcę jako zweryfikowanego pozytywnie, bierzemy na siebie ryzyko, abyś Ty, jako wynajmujący, nie musiał tego robić.
Udostępnij bezpieczny link kandydatom na lokatora
Potencjalni najemcy muszą jedynie podać dane osobowe. Resztą zajmujemy się my.
Automatyczna weryfikacja
Do sprawdzenia kandydatów na lokatora używamy ich numerów PESEL. Potem prezentujemy wszystkich w jednym miejscu wraz z informacją o pozytywnym lub negatywnym wyniku weryfikacji.
Wykluczamy też z procesu wszystkich kandydatów, którzy w przeszłości sprawiali problemy użytkownikom Rendin.
Dodaj zweryfikowanego najemcę do umowy
Wystarczy jedno kliknięcie, by dodać zweryfikowanego najemcę do umowy. Jeśli masz kilku kandydatów, wybierz tego, który najbardziej Ci odpowiada.
To już prawie wszystko. Teraz zakończ proces w oparciu o nasze instrukcje, a w razie pytań skontaktuj się z obsługą klienta Rendin.
Podpisz umowę online
Złóż na umowie wstępny podpis przez Autenti, naszą zaufaną platforę do poświadczania dokumentów. Potem Ty i najemca otrzymacie instrukcje i umowę na swoje e-maile.
Przygotuj się do podpisania aktu notarialnego
Po zatwierdzeniu umowy podpisem cyfrowym wydrukuj ją i podpisz w wersji papierowej. Wszystkie instrukcje znajdziesz w mailu od Rendin. Potem zanieś podpisany dokument do notariusza i poproś najemcę, aby do Ciebie tam dołączył.
Jego obecność jest niezbędna w celu podpisania oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się eksmisji. Więcej instrukcji znajdziesz tutaj.
Wypełnij protokół zdawczo-odbiorczy
Ten dokument pomoże Ci udowodnić stan wynajmowanego lokalu. Dodaj opisy i aktualne zdjęcia. Zrób to w dniu, w którym przekażesz lokal najemcy. Protokół będzie dowodem na wypadek, gdyby najemca wyrządził szkody w nieruchomości.
Przekaż nieruchomość
Po wykonaniu poprzednich kroków możesz już przekazać klucze najemcy.
Gratulacje! Wszystkie dokumenty są gotowe, a my chronimy Twój najem.
Ciesz się wynajmem bez stresu
Rendin wspiera Cię przez cały okres trwania umowy. Oznacza to, że masz 10-krotnie wyższą ochronę niż w przypadku tradycyjnej miesięcznej kaucji. Otrzymasz też bezpłatne porady prawne, kiedy tylko będą Ci potrzebne.
Pomoc w trakcie wynajmu
Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z wynajmem, kwestiami technicznymi lub prawnymi, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji.
W razie zniszczeń lub braku płatności
Jak najszybciej daj nam znać! Nasza obsługa klienta przydzieli Ci eksperta w zakresie prawa, który doradzi co do kolejnych kroków.
Odkryj wszystkie przydatne funkcje naszej aplikacji.
Czas to pieniądz, dlatego Rendin wysyła powiadomienia za każdym razem, kiedy dzieje się coś ważnego. Dzięki temu możesz od razu zareagować na nowego kandydata, wynik weryfikacji, itp.
Nie ryzykuj wynajmu nieruchomości osobom, o których nic nie wiesz. W Rendin kandydat na najemcę musi podać o sobie szczegółowe informacje, za których prawdziwość ręczymy.
Obu stronom umowy zależy zazwyczaj na tym, by podpisać ją jak najszybciej.
Dlatego Rendin umożliwia złożenie podpisów elektronicznie, przez platformę do autoryzacji dokumentów Autenti.
Protokół zdawczo-odbiorczy chroni Twoje mieszkanie, dokładnie pokazując jego stan w dniu przekazania kluczy.
Z Rendin możesz wypełnić go online, a zdjęcia dodać bezpośrednio z telefonu.
Co może się stać, gdy zaufasz nieodpowiedniej osobie i podpiszesz zwykłą umowę, która nie daje Ci bezpieczeństwa?
Sprawdź na filmie, a potem wybierz Rendin i ciesz się spokojnym wynajmem z gwarancją od profesjonalistów.
Sprawdź, dlaczego właściciele lokali kochają Rendin.
Jarosław Kwiecień
Wynajmujący
Rendin to nie tylko platforma technologiczna usprawniająca zawarcie umowy pomiędzy wynajmującym a najemcą, to przede wszystkim zespół profesjonalistów i nowoczesne know-how bezpiecznego wynajmu mieszkania. Przekonałem się o tym, kiedy pojawiły się problemy. Współpracując z Rendin, nie pozostałem sam. Przedstawiciel Rendin okazał się sprawnym i skutecznym negocjatorem – problemy zostały rozwiązane. Po zdobytych doświadczeniach uważam, że warto skorzystać z nowoczesnych rozwiązań oraz umiejętności i wiedzy zespołu Rendin. Dlatego polecam wynajęcie mieszkania przez platformę Rendin.
Jakub Kowalski
Wynajmujący
Jeśli firma po prostu weryfikuje lokatora, ale nie daje żadnych gwarancji, nie daje mi to poczucia pewności. W przypadku Rendin mam pewność, że zależy Wam na odpowiednim przeprowadzeniu weryfikacji, bo później bierzecie odpowiedzialność finansową za tę osobę.
Sebastian Oswald
Wynajmujący
Lubię nowe rozwiązania i od razu spodobało mi się zabezpieczenie najmu Rendin. Nie ma drugiego takiego rozwiązania na rynku, a przekonuje mnie też to, że firma pochodzi z Estonii, czyli wylęgarni dobrych startupów. Szybko odpowiadają na pytania, a aplikacja jest intuicyjna i przyjazna. Polecam.
Karolina Drąg
Wynajmujący
Polecam nie tylko ze względu na poręczenie do Rendin, ale też ze względu na świetną obsługę klienta. W bardzo długiej rozmowie, gdzie miałam dużo pytań, dostałam wszystkie odpowiedzi wyczerpująco i w miły sposób. Polecam szczególnie jeśli nie ma się jeszcze doświadczenia z wynajmowaniem mieszkań.
Tadeusz Kula
Wynajmujący
Straciłem 4 miesiące czynszu i opłat. Nie miałem zabezpieczenia Rendin. Z nową umową już będę miał.
Anna Kisicka-Turkuła
Wynajmujący
Polecam współpracę z platformą Rendin, wsparcie prawników od samego początku do końca w procesie najmu, mam nadzieję na udaną dalszą współpracę. :)
Barbara Sarnecka
Wynajmujący
Profesjonalne podejście do tematu , kopalnia wiedzy dla niewprawnych wynajmujących i najemców oraz kompetentna załoga firmy. Polecam.
Gabriela Kielak
Wynajmujący
Bardzo pomocna firma przy wynajmie mieszkania, weryfikacja potencjalnych kandydatów. Szybko i wyczerpująco odpowiadają na pytania. Wszystkie dokumenty w jednym miejscu w dostępnej, intuicyjnej aplikacji. Polecam dla wynajmujących jak i dla lokatorów.
Marta Danielewicz
Wynajmujący
Bardzo polecam wynajem mieszkania za pośrednictwem platformy Rendin. Zawarcie umowy było bardzo szybkie i bezproblemowe, ale co ważniejsze została ona zawarta dopiero po pozytywnej weryfikacji najemcy. Dodatkowo umowa została przygotowana w oparciu o aktualne przepisy prawa, więc nie musieliśmy się obawiać, że z naszej strony coś zostanie pominięte. W trakcie całego procesu mogliśmy liczyć w każdym momencie na bardzo profesjonalną pomoc naszego opiekuna, za co bardzo dziękujemy.
Artur Dolecki
Wynajmujący
Bezstresowe ogarnięcie umowy najmu, i “święty spokój” po jej podpisaniu. Tego szukałem.
Dorota Was
Wynajmujący
Polecam współpracę z Rendin Polska. Dobra komunikacja, wsparcie w rozwiązywaniu problemów, mili ludzie. :)
Piotr Stachowiak
Wynajmujący
Robią to co obiecują. Miałem problem z lokatorem i pomogli zakończyć szybko umowę. Były małe zniszczenia i zostały pokryte przez Rendin.
Filip Kowarski
Wynajmujący
Straty finansowe powodowane przez nieuczciwego najemcę mogą być naprawdę duże. To nie tylko niezapłacony czynsz i koszty remontu zdewastowanego lokalu, ale też pieniądze, których nie zarobiliśmy przez przestój potrzebny na remont i znalezienie nowego najemcy. Na szczęście żyjemy w ciekawych czasach i kiedy pojawia się problem, szybko znajduje się ktoś, kto ten problem chce rozwiązać. Rozwiązanie proponowane przez Rendin jest na tyle ciekawe, że wynająłem przez platformę cztery mieszkania.
Michał Korneszczuk
Wynajmujący
Wynajmuje przez Rendin od 3 miesięcy. Fajny proces i duża pomoc w przygotowaniu dokumentów.
Małgorzata Lindner
Wynajmujący
Z czystym sumieniem daję 5/5 gwiazdek. Dobra obsługa klienta, wygodny interfejs, łatwość poruszania się po platformie i przede wszystkim usługa, która rozwiązuje mój problem. Myślałam o ubezpieczeniu wynajmu, ale zabezpieczenie płatności i to, że nie jestem sama w razie problemu, tylko mam wsparcie prawników przekonało mnie bardziej. Przydało się już od początku, gdy miałam pytania na etapie samego pójścia do notariusza z umową najmu okazjonalnego. Mogę zdecydowanie polecić.
Andrzej Wasilewski
Wynajmujący
Firmę polecili mi znajomi, którzy wynajmują poprzez Rendin i są zadowoleni. Też wynająłem swoje mieszkanie i też jestem zadowolony. Na razie nie mam problemów z lokatorem, więc brak doświadczeń jak rozwiązują takie sytuacje, ale miałam wsparcie obsługi klienta od początku przy zawieraniu umowy, więc mam nadzieję, że tak też będzie gdyby pojawiły się jakieś problemy.
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i razem znajdziemy najlepsze rozwiązanie, które pozwoli Ci bezpiecznie wynajmować nieruchomość.
Zadzwoń do nas między 9.00 a 17.00 w dni pracujące.