Skorzystaj z darmowego, sprawdzonego protokołu, przygotowanego dla Ciebie przez prawników Rendin.
Liczby nie kłamią. Ochrona umów najmu od Rendin to najlepszy sposób, by zapewnić sobie bezpieczeństwo oraz spokój, kiedy wynajmujesz swoją nieruchomość.
Bezcenna ochrona najmu
w niskiej cenie
Wybierz miesięczny czynsz za Twój lokal przy pomocy suwaka i sprawdź wysokość ochrony, jaką otrzymasz, gdy podpiszesz umowę najmu na Rendin.
Zwykła umowa najmu | ||
---|---|---|
Opłata | ||
Opłata Rendin (miesięczna) | 87,50 zł | Brak |
Ochrona | ||
Gwarancja płatności czynszu | do35 000 zł | do3500 zł |
Rekompensata za szkody w lokalu | do35 000 zł | do3500 zł |
Gwarancja płatności mediów | do35 000 zł | do3500 zł |
Rekompensata za rażące zaniedbanie | do35 000 zł | do3500 zł |
Wsparcie klienta i pomoc prawna | ||
Automatyczna weryfikacja lokatora | nie | |
Pomoc działu wsparcia klienta | nie | |
Wezwania i zawiadomienia dla lokatora | nie | |
Pomoc prawna w trakcie wynajmu | nie | |
Analiza prawna w przypadku problemów | nie | |
Wsparcie w rozwiązaniu umowy najmu | nie | |
Porady i wsparcie w eksmisji lokatora | nie | |
Koszt pomocy prawnej (jeśli jest potrzebna) | Brak | Do 50 000 zł |
Rendin to nie tylko wsparcie na etapie przed i w trakcie podpisania umowy, ale również bardzo ważne wsparcie podczas trwania umowy.
O tym przekonałem się kiedy pojawiły się problemy. Współpracując z Rendin nie pozostałem sam.
Przedstawiciel Rendin okazał się sprawnym i skutecznym negocjatorem. Problemy zostały rozwiązane, a ja dalej wynajmuję mieszkanie.
To jeden z najważniejszych dokumentów obok samej umowy najmu. Protokół zdawczo odbiorczy mieszkania musi zostać przygotowany i podpisany przez wynajmującego i lokatora podczas przekazania wynajmowanej nieruchomości. Rejestruje on aktualny stan nieruchomości w momencie wprowadzenia się do mieszkania, zawiera zdjęcia i listę sprzętów w mieszkaniu oraz aktualne odczyty liczników.
W Rendin podpisać można umowy najmu na czas określony. Są one dużo bezpieczniejsze niż umowa bezterminowa, zaś najem okazjonalny może być podpisany jedynie na czas określony. Co do zasady, nie można jednostronnie wypowiedzieć umowy najmu, ale strony mogą to zrobić za obopólnym porozumieniem i w formie pisemnej. Dla naszych klientów, w razie potrzeby, takie pismo przygotowuje bezpłatnie zespół prawny Rendin.
Mamy nadzieję, że żaden z naszych wynajmujących nie będzie musiał nigdy użyć tego dokumentu. Do tego właśnie służy weryfikacja najemców Rendin. Dobrze jednak wiedzieć, jak postępować, gdy najemca nie płaci czynszu. W takiej sytuacji należy zacząć od pisemnego przypomnienia o obowiązkach i ostrzeżenia, że jeśli zaległość będzie obejmowała trzy okresy płatności, będzie to stanowić podstawę do rozwiązania umowy najmu między stronami.
To nic trudnego. Potrzebujemy tylko najważniejszych informacji, takich jak adres czy liczba pokojów.
Dostaniesz powiadomienie o każdym zweryfikowanym kandydacie. Wybierz jednego z nich i dodaj go do umowy.
Wypełnij pola obowiązkowe i wpisz dodatkowe warunki umowy najmu, jeśli uważasz jakieś za konieczne.
Podpis elektroniczny trwa tylko chwilę. W przypadku najmu okazjonalnego konieczne jest podpisanie własnoręczne.
Opisz stan lokalu, dodaj aktualne zdjęcia, stany liczników i inne ważne informacje. Poproś lokatora o jego podpis.
Jarosław Kwiecień
Wynajmujący
Rendin to nie tylko platforma technologiczna usprawniająca zawarcie umowy pomiędzy wynajmującym a najemcą, to przede wszystkim zespół profesjonalistów i nowoczesne know-how bezpiecznego wynajmu mieszkania. Przekonałem się o tym, kiedy pojawiły się problemy. Współpracując z Rendin, nie pozostałem sam. Przedstawiciel Rendin okazał się sprawnym i skutecznym negocjatorem – problemy zostały rozwiązane. Po zdobytych doświadczeniach uważam, że warto skorzystać z nowoczesnych rozwiązań oraz umiejętności i wiedzy zespołu Rendin. Dlatego polecam wynajęcie mieszkania przez platformę Rendin.
Jakub Kowalski
Wynajmujący
Jeśli firma po prostu weryfikuje lokatora, ale nie daje żadnych gwarancji, nie daje mi to poczucia pewności. W przypadku Rendin mam pewność, że zależy Wam na odpowiednim przeprowadzeniu weryfikacji, bo później bierzecie odpowiedzialność finansową za tę osobę.
Sebastian Oswald
Wynajmujący
Lubię nowe rozwiązania i od razu spodobało mi się zabezpieczenie najmu Rendin. Nie ma drugiego takiego rozwiązania na rynku, a przekonuje mnie też to, że firma pochodzi z Estonii, czyli wylęgarni dobrych startupów. Szybko odpowiadają na pytania, a aplikacja jest intuicyjna i przyjazna. Polecam.
Karolina Drąg
Wynajmujący
Polecam nie tylko ze względu na poręczenie do Rendin, ale też ze względu na świetną obsługę klienta. W bardzo długiej rozmowie, gdzie miałam dużo pytań, dostałam wszystkie odpowiedzi wyczerpująco i w miły sposób. Polecam szczególnie jeśli nie ma się jeszcze doświadczenia z wynajmowaniem mieszkań.
Tadeusz Kula
Wynajmujący
Straciłem 4 miesiące czynszu i opłat. Nie miałem zabezpieczenia Rendin. Z nową umową już będę miał.
Anna Kisicka-Turkuła
Wynajmujący
Polecam współpracę z platformą Rendin, wsparcie prawników od samego początku do końca w procesie najmu, mam nadzieję na udaną dalszą współpracę. :)
Barbara Sarnecka
Wynajmujący
Profesjonalne podejście do tematu , kopalnia wiedzy dla niewprawnych wynajmujących i najemców oraz kompetentna załoga firmy. Polecam.
Gabriela Kielak
Wynajmujący
Bardzo pomocna firma przy wynajmie mieszkania, weryfikacja potencjalnych kandydatów. Szybko i wyczerpująco odpowiadają na pytania. Wszystkie dokumenty w jednym miejscu w dostępnej, intuicyjnej aplikacji. Polecam dla wynajmujących jak i dla lokatorów.
Marta Danielewicz
Wynajmujący
Bardzo polecam wynajem mieszkania za pośrednictwem platformy Rendin. Zawarcie umowy było bardzo szybkie i bezproblemowe, ale co ważniejsze została ona zawarta dopiero po pozytywnej weryfikacji najemcy. Dodatkowo umowa została przygotowana w oparciu o aktualne przepisy prawa, więc nie musieliśmy się obawiać, że z naszej strony coś zostanie pominięte. W trakcie całego procesu mogliśmy liczyć w każdym momencie na bardzo profesjonalną pomoc naszego opiekuna, za co bardzo dziękujemy.
Artur Dolecki
Wynajmujący
Bezstresowe ogarnięcie umowy najmu, i “święty spokój” po jej podpisaniu. Tego szukałem.
Dorota Was
Wynajmujący
Polecam współpracę z Rendin Polska. Dobra komunikacja, wsparcie w rozwiązywaniu problemów, mili ludzie. :)
Piotr Stachowiak
Wynajmujący
Robią to co obiecują. Miałem problem z lokatorem i pomogli zakończyć szybko umowę. Były małe zniszczenia i zostały pokryte przez Rendin.
Filip Kowarski
Wynajmujący
Straty finansowe powodowane przez nieuczciwego najemcę mogą być naprawdę duże. To nie tylko niezapłacony czynsz i koszty remontu zdewastowanego lokalu, ale też pieniądze, których nie zarobiliśmy przez przestój potrzebny na remont i znalezienie nowego najemcy. Na szczęście żyjemy w ciekawych czasach i kiedy pojawia się problem, szybko znajduje się ktoś, kto ten problem chce rozwiązać. Rozwiązanie proponowane przez Rendin jest na tyle ciekawe, że wynająłem przez platformę cztery mieszkania.
Michał Korneszczuk
Wynajmujący
Wynajmuje przez Rendin od 3 miesięcy. Fajny proces i duża pomoc w przygotowaniu dokumentów.
Małgorzata Lindner
Wynajmujący
Z czystym sumieniem daję 5/5 gwiazdek. Dobra obsługa klienta, wygodny interfejs, łatwość poruszania się po platformie i przede wszystkim usługa, która rozwiązuje mój problem. Myślałam o ubezpieczeniu wynajmu, ale zabezpieczenie płatności i to, że nie jestem sama w razie problemu, tylko mam wsparcie prawników przekonało mnie bardziej. Przydało się już od początku, gdy miałam pytania na etapie samego pójścia do notariusza z umową najmu okazjonalnego. Mogę zdecydowanie polecić.
Andrzej Wasilewski
Wynajmujący
Firmę polecili mi znajomi, którzy wynajmują poprzez Rendin i są zadowoleni. Też wynająłem swoje mieszkanie i też jestem zadowolony. Na razie nie mam problemów z lokatorem, więc brak doświadczeń jak rozwiązują takie sytuacje, ale miałam wsparcie obsługi klienta od początku przy zawieraniu umowy, więc mam nadzieję, że tak też będzie gdyby pojawiły się jakieś problemy.