Rendin Polska Sp. z o.o. Warunki Świadczenia Usług

Data ostatniej aktualizacji 08.06.2021, v1.0.

KIM JESTEŚMY 

Przez „Rendin” należy rozumieć Rendin Polska sp z o.o Adres ul.Twarda 18, 00-105 Warszawa. 

Rendin świadczy usługi społeczeństwa informacyjnego poprzez aplikację Rendin oraz stronę internetową www.rendin.pl, które umożliwiają zawieranie umów najmu powierzchni mieszkalnych pomiędzy Wynajmującymi a Najemcami. Celem usług jest zapewnienie, aby proces zawierania umów i przebieg najmu były uczciwe, bezpieczne i efektywne dla wszystkich zaangażowanych stron. 

Usługi Rendin mogą obejmować pomoc w poszukiwaniu i sprawdzaniu kandydatów na najemców, zawieranie umów poprzez środki porozumiewania się na odległość, wydawanie nieruchomości, składanie podpisów przy użyciu środków porozumiewania się na odległość, obsługę klienta oraz udzielanie porad, rozstrzyganie sporów, wsparcie prawne, obsługę i windykację długów najemcy wobec wynajmującego w przypadku powstania zaległości. 

Rendin nie świadczy usług ubezpieczeniowych, nie udziela pożyczek ani nie zarządza nieruchomościami na rzecz żadnej ze stron. Rendin zapobiega i rozwiązuje problemy wynikające z ryzyka finansowego, błędnej interpretacji przepisów prawnych oraz nieporozumień między stronami, wynikłymi w trakcie najmu.

OGÓLNE WARUNKI 

Niniejsza strona internetowa jest obsługiwana przez Rendin. W całej witrynie terminy „my”, „nas” i „nasz” odnoszą się do usług Rendin. Korzystając z naszej strony internetowej lub platformy/aplikacji, wyrażasz zgodę na warunki świadczenia usług („Warunki świadczenia usług”, „Warunki”) i Politykę prywatności. Obejmuje to dodatkowe warunki i zasady, o których mowa w niniejszym dokumencie lub dostępne za pośrednictwem hiperłącza. Jeśli nie zgadzasz się ze wszystkimi wymienionymi warunkami, nie możesz uzyskać dostępu do strony internetowej ani korzystać z naszych usług. 

Wszelkie nowe funkcje lub narzędzia dodane do obecnego produktu także podlegają niniejszym Warunkom świadczenia usług. Korzystanie z usług Rendin może oznaczać pobranie aplikacji mobilnej („nasza aplikacja”). Klient wyraża zgodę na automatyczne odnawianie zawartości aplikacji przez Rendin. 

Korzystając z naszych usług wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas powiadomień drogą elektroniczną na podany przez Ciebie adres e-mail. Zgadzasz się i potwierdzasz, że wszelkie powiadomienia i komunikaty, które przekazujemy Ci drogą elektroniczną, spełniają wymogi prawne formy pisemnej i za takie należy je uznać.

OGRANICZENIA PRAWNE DLA KLIENTÓW 

Wszyscy użytkownicy platformy/aplikacji Rendin muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc występować jako Najemcy, Wynajmujący i Pośrednicy w Obrocie Nieruchomościami. Musisz również posiadać zdolność prawną i do czynności prawnych do składania i podpisywania umów najmu oraz korzystania z naszej usługi Solution. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług komukolwiek, z dowolnego powodu, w każdym czasie. 

Klient potwierdza, że wszystkie informacje przesłane do platformy Rendin dotyczące profilu użytkownika i przedmiotu umowy są zawsze aktualne i zgodne z prawdą. Wszyscy Klienci korzystający z usługi Rendin zobowiązani są do zachowania w poufności szczegółów umowy oraz danych osobowych stron.

REJESTRACJA I BEZPIECZEŃSTWO 

W ramach procesu rejestracji lub tworzenia konta, utworzysz dane logowania, wybierając hasło i podając adres e-mail lub łącząc inne konto, takie jak konta Apple, Facebook lub Google. Możesz również zostać poproszony o inne niezbędne informacje. 

Każda rejestracja dotyczy tylko jednego użytkownika. Nie możesz nikomu udostępniać swoich danych logowania ani nikomu ich przekazywać. Jesteś odpowiedzialny za zachowanie w poufności swojego hasła, którego nie możesz ujawnić żadnemu przedstawicielowi. Niezastosowanie się do powyższego może skutkować natychmiastowym zawieszeniem lub zamknięciem konta. 

Prosimy o przesłanie informacji na adres info@rendin.pl o użyciu czy podejrzeniu nieautoryzowanego użycia Twojego konta lub o naruszeniu czy podejrzeniu naruszenia bezpieczeństwa.

ZAMKNIĘCIE KONT UŻYTKOWNIKÓW 

Rendin może zamknąć konto klienta w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia, w przypadku naruszenia Warunków świadczenia usług.

NASZ PRODUKT I USŁUGI 

Aplikacja i strona internetowa Rendin służą do zawierania elektronicznych Umów Najmu pomiędzy Wynajmującym (lub jego przedstawicielem) a Najemcą. Wynajmujący może skorzystać z pomocy Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami lub innego powiernika reprezentując ich jako Kreator.

Kreator w aplikacji Rendin ułatwia wypełnianie danych w umowie a także proces jej podpisywania pomiędzy stronami. Kreator to głównie profesjonalny Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Rendin nie ponosi odpowiedzialności za Kreatora i informacje wprowadzone przez Kreatora. 

Właściciele i najemcy mogą spotykać się w aplikacji lub na stronie internetowej Rendin, a my możemy ich dopasowywać za pośrednictwem naszej sieci. Najemcy mogą przejść test wypłacalności Rendin, aby uzyskać znak bezpieczeństwa w celu uzyskania zaufania drugiej strony, za ich zgodą.

Funkcja Wydania w aplikacji jest częścią usługi Rendin, której celem jest zapewnienie, opartej na stanie faktycznym, rzetelnej oceny stanu nieruchomości Wynajmującego podczas zameldowania, wymeldowania i, w razie potrzeby, podczas najmu. 

Usługa Rendin opiera się na zaufaniu i wierze w to, że każdy uczestnik procesu dokłada wszelkich starań, aby uniknąć sporów i nieporozumień. Wspólnym celem jest zapobieganie problemom i powstawaniu strat. Rendin jest centrum kompetencji i prowadzenia procesu najmu pomiędzy Wynajmującym a Najemcą. 

W przypadku Najemców, którzy pomyślnie przeszli test wypłacalności Rendin, Rendin może zapewnić poręczenie zachęcające do rozpoczęcia najmu z korzystniejszymi warunkami, tj. bez kaucji. Test wypłacalności Rendin to bezpłatna, wstępna funkcja, mająca na celu upewnienie się, że potencjalny Najemca spełnia wymogi niezbędne do zawarcia umowy najmu na platformie Rendin.

Częścią procesu sprawdzania Najemcy jest indywidualna analiza due diligence która jest jednocześnie odpowiedzialnością Wynajmującego. Oznacza to, że Wynajmujący lub jego przedstawiciel musi przeprowadzić rozsądną kontrolę tożsamości Najemcy i przedstawionych przez niego dokumentów prawnych przed Wydaniem i przekazaniem Lokalu Najemcy. 

Spory wynikające z umowy najmu powinny być rozwiązywane między Wynajmującymi a Najemcami przy pomocy i wsparciu Rendin. Zapewniamy orzecznictwo i najlepsze możliwe praktyki prawne w celu rozwiązywania spraw Stron. W przypadku zaległości płatniczych Wynajmujący musi powiadomić Rendin i poprosić o instrukcje. 

Jeśli Najemca nie wywiąże się ze swoich zobowiązań finansowych wynikających z umowy najmu, nawet po upomnieniu i procesie poszukiwaniu środków zaradczych, Rendin zajmie się obsługą zadłużenia względem Wynajmującego do wysokości poręczenia oraz będzie reprezentować Wynajmującego w windykacji w razie potrzeby. Najemca jest zobowiązany do zwrotu Rendin wszelkich kwot wpłaconych Wynajmującemu przez Rendin w ramach poręczenia oraz wszelkich kosztów obsługi zadłużenia.

OPŁATY ZA USŁUGI RENDIN I DOKONYWANIE PŁATNOŚCI 

Opłata serwisowa za usługi Rendin wynosi 2,5% miesięcznej opłaty za wynajem. Terminy płatności ustala Kreator podczas tworzenia umowy najmu. Daty są podawane do wiadomości wszystkich stron za pośrednictwem aplikacji lub faktur/rachunków. 

Wszystkie płatności dokonywane są przelewem bankowym. Gotówka nie jest akceptowana. W przypadku odstąpienia od Umowy i dokonania przedpłaty opłaty serwisowej, różnica zostanie zwrócona na podstawie miesięcznej kalkulacji. 

Ceny naszych produktów mogą ulec zmianie bez uprzedniego zawiadomienia. Jedynym wyjątkiem jest opłata serwisowa w istniejących umowach, w takich przypadkach opłata serwisowa obowiązuje do końca umowy. Zastrzegamy sobie w każdym czasie prawo do zmiany lub zaprzestania świadczenia Usług (lub dowolnych ich części) bez powiadomienia.

OPCJONALNE NARZĘDZIA 

Możemy zapewnić Ci dostęp do narzędzi stron trzecich, nad którymi nie mamy pełnej kontroli. Przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się, że dostęp do takich narzędzi zapewniony jest na zasadzie „na obecny stan” i „w miarę dostępności” bez żadnych gwarancji lub warunków jakiegokolwiek rodzaju i bez żadnego wsparcia. 

Jakiekolwiek korzystanie z opcjonalnych narzędzi oferowanych za pośrednictwem witryny odbywa się wyłącznie na Twoje własne ryzyko i według Twojego uznania. Powinieneś upewnić się, że znasz i akceptujesz warunki takich narzędzi przed ich użyciem. 

W przyszłości możemy również oferować za pośrednictwem witryny nowe usługi i/lub funkcje (w tym udostępnianie nowych narzędzi i zasobów). Takie nowe funkcje i/lub usługi podlegają również niniejszym Warunkom świadczenia usług.

DANE OSOBOWE I OCHRONA DANYCH 

Podczas korzystania z Usług, Rendin będzie gromadzić i przetwarzać dane osobowe. Dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi lokalnymi przepisami o ochronie danych. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w polityce prywatności Rendin. 

PRAWO WŁAŚCIWE

Niniejsze Warunki świadczenia usług oraz wszelkie odrębne umowy, na mocy których świadczymy Ci Usługi, podlegają prawu polskiemu i zgodnie z nim będą interpretowane.

ZMIANY WARUNKÓW ŚWIADCZENIA USŁUG 

Na tej stronie możesz w dowolnym momencie przejrzeć najnowszą wersję Warunków świadczenia usług, w tym wszelkich możliwych zmian i poprawek. O wszelkich istotnych zmianach w Warunkach wszyscy aktywni Użytkownicy zostaną powiadomieni. 

Korzystając z naszych usług zobowiązujesz się na bieżąco zapoznawać się z Warunkami świadczenia usług. Dalsze korzystanie lub dostęp do naszej strony internetowej lub korzystanie z Usług po opublikowaniu jakichkolwiek zmian w niniejszych Warunkach świadczenia usług oznacza akceptację tych zmian.

JAK SIĘ BĘDZIEMY Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ 

Rendin kontaktuje się ze swoimi zarejestrowanymi użytkownikami i subskrybentami za pośrednictwem naszej platformy lub poczty elektronicznej podanej podczas rejestracji. 

JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ 

Rendin Polska Sp. z o.o., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa 

Email: info@rendin.pl, Telefon: +48 22 695 53 79